Mysig middag.

{ 2009-09-2520:54:26 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var jag på jobbet, kändes som en väldigt lång dag idag. När klockan så slog fem så var det så himla skönt och känna att jag var ledig. Jag är dock bara ledig en dag, jag ska jobba igen på söndag.
Under dagen så planerades det middag hemma Nicole och Chloe tillsammans med Monica, Felice, Michis och Leon. Klockan fem så hämtade Timothy och Julia mig i Tyresö och skjutsade oss till Söder.
Vi mötte Michis och Leon och Nicole vid Ringen och handlade på ICA. Det blev färsbiffar med fetaost och pasta med någon fransk örtsås till. Riktigt mumsigt... Det blev mycket snack och barnen lekte som tokar. Julia och Felice kom riktigt bra överens, de är båda riktigt bestämda tjejer.
Vi gick i alla fall hem tidigt, kände att både jag och Julia var trötta efter veckan som varit. Tack för en riktigt mysig kväll tjejer, måste göras om verkligen tycker jag.
Nu sitter jag hemma i soffan, kollar lite på Idol och ska snart gå och sminka av mig. Känner att jag kommer somna skönt ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December