Öppen förskola.

{ 2009-09-2820:45:50 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var Julia ledig från dagis, eftersom jag inte hann vara med henne något i helgen i princip kändes det som.
Vi träffade Michis och Leon och vi gick allesammans till öppna förskolan Tuben i Farsta. En öppen förskola för unga föräldrar. Det var riktigt trevligt faktiskt, vi träffade massa mammor som vi gått i samma föräldragrupp som. Roligt att se alla eftersom vi inte alls träffas ofta.
Efter Tuben så blev det till att kolla lite i affärer, lilla Edda och lilla Elise fyller nämligen 1 år och vi ska på kalas på söndag. Sånt kräver planering.. Jag och Michis började planera lite presenter, tror det kommer bli super.
Väl hemma så satte jag igång med mat, det blev typ någon pastagratäng. Jag var dock lite lat idag och använde mig utav färdig tomat och ostsås. Varför får jag dåligt samvete?
Julia badade och somnade lite över sju. Timothy är på träning så jag har städat här hemma, sorterat tvätt. Ni vet sånt som jag typ alltid gör. Nu har jag i alla fall hällt upp ett glas Ramlös Mango till mig själv och satt mig framför TVn. Nu ska jag kolla klart på Färjan och sen så är det ju Hollywoodfruar också. Sov sött allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December