Sitter hemma i soffan.

{ 2009-09-1419:26:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Jobbade till fem idag, det var i princip inga kunder alls i butiken  idag så vi hann med att göra ganska mycket inför den nya kampanjen som börjar på torsdag.
När jag kom hem vid halv sex så stod maten på bordet. Timothy hade gjort tandorikyckling med ris och sallad. Jag skrev igår upp EXAKT hur han skulle göra och han lyckades följa det precis. Resulterade i en jättegod middag. Nu har jag precis lagt ner Julia och hon ligger i sin säng och håller på, hon är jätte trött. Hon sov inte så bra inatt så jag tror hon kommer somna ganska problemfritt.
Ikväll så är det ju riktigt TV-kväll by the way. Simon och Thomas "Sveriges fulaste ehm" och Hollywoodfruar" har premiär på trean idag, jag sitter bänkad. Har lite choklad i väskan som jag köpte idag, tänkte jag skulle ha den framför TVn, sen dricka lite mangoloka till. Jag vet att ni önskar ni hade det likadant.
Nej, jag ska sminka av mig och bädda ner mig i fåtöljen nu. Imorgon så ska jag upp riktigt tidigt. Börjar klockan nio vilket betyder att jag måste lämna Julia klockan åtta på dagis. Det blir långa dagar för henne nu känns det som, men vad ska man göra?! Det är ju inte som om andra barn inte överlevt det innan och Julia var hur gullig som helst nu på kvällen.
Vill också ge en ros idag till Michis som åter igen har gjort mig så otroligt stolt!





Kommentarer
Postat av: Micaela

Jobbar på Eken,den som ligger i hammarbyskolan!

Älskar Loka mango,har en flaska på kylning till hollywoodfruar!

2009-09-14 @ 20:49:51
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December