Ska iväg på middag.

{ 2009-09-0419:49:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu ska jag snart iväg på middag med pappa, Fanny och mina kusiner och deras mamma. Vi ska fira Dennis 60 årsdag. Han gick bort förra året men vi ska minnas honom ikväll!
Dagen har tillbringats hemma bara, suttit framför datorn, köpte sushi till lunch och hämtade Julia klockan tre. Det hade gått bra på dagis igen, känns om om jag kan börja jobba nu. Jag har ju en till veckas semester kvar, inte för att jag beböver den nu när et går så bra på dagis men ändå.
Timothy håller på att lägga Julia, hoppas hon somnart så jag inte behöver tänka på det när jag går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December