Tidig morgon.

{ 2009-09-2007:41:44 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia vaknade sju imorse. Det är inte så himla tidig men eftersom hon har legat och sparkat mig i ryggen hela natten så känns det väldigt tidigt.
Just nu sitter vi och tittar på film, "Aladdin och de 40 rövarna". Gillar inte Dinseyfilmer som inte ÄR Disneyfilmer om ni förstår vad jag menar.
Idag vet vi inte riktigt vad som står på schemat förutom att Timothy har match på Hanveden klockan fem. Ska dit och hejja, detta betyder att jag förmodligen borde gå ner i källaren och ta fram Julias vinterjacka, se om hon fortfarande kan ha den. Tänkte också kolla efter åkpåsen till Bee, man kan ju ta av "täcket" eller vad man ska kalla det och ha underdelen som sittunderlag i vagnen. Det är ju höst nu så tänkte att det kanske kan vara sköngt när man gå på promenad. Ska man kanske ta upp fällen till Urban snart också eller? Så kallat är det ju inte men det set så himla skönt ut.
Nu ska jag göra lite frukost, blir nog gröt till Julia idag och kanske ett stekt ägg till mig. Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December