Tidigt på morgonen.

{ 2009-09-1507:11:55 } Dagbok | 2 kommentarer


Jag har varit uppe sedan klockan sex på morgone, tror inte jag har varit uppe så tidigt på morgonen för att jag måste på jättelänge. Har duschat och gjort mig klar, gud vad jag måste jobba för att bli snygg nu för tiden? Vad beror det på.. Jag börjar bli gammal eller jag har bara helt enkelt glömt bort hur man gör?
Igår satt jag ju som sagt bänkad framför TV:n, gud så skönt det var. Simon och Thomas var ju på samtidigt som Färjan 3 så då blev det till att sappa. Julia vaknade lagom till Hollywoodfruarna, är det inte typsikt. Men hon somnade i alla fall om, dock i vår säng. Åter till programmet... Jag tyckte att det var roligt, men samtidigt väldigt pinsamt. Kolla på hon som hade festen t ex, hur blåst får man vara, hade hon något alls innanför pannbenet? Hon Mrs Anka då, gode gud får man bete sig så? Vaddå nannyn är avis, tror jag inte så som du beter dig. Snarare så tror jag hon frågar sig själv varför hon jobbar där hon gör, om det verkligen är värt att stå ut med all förolämpling som hon verkar utsättas för. Å andra sidan så skulle jag inte ha något emot att behandlas på det sätt som dem blir, få allting serverat. Tror nog att jag skulle tröttna efter ett tag och jag skulle nog aldrig kunne behandla människor som hon gjorde, hur pratade hon om sin mans fans t ex. Hon ska vara tacksam att de finns, annars vore hon inte där hon är idag.
Aja, nu vaknar Julia. Hon ska få frukost och sen så ska vi klä på oss och gå till dagis!








Såhär sov Julia i vår säng på kvällskvisten, gullunge!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad jag saknar henne!

2009-09-15 @ 08:31:19
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: ja det förstår jag att hon är :D



Gårdagens träning gick jättebra ;), är allt bra med dig annars? :D

2009-09-15 @ 11:17:30
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December