Torsdag.

{ 2009-09-2409:17:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Har precis varit och lämnat Julia på dagis, hon var på riktigt bra humör. Snart ska jag gå till Globen och möta Michis efter hennes arbetsintervju, hoppas det går bra. Vi ska ta en kaffe och sen så ska jag åka vidare till jobbet. Skönt att inte börja förens tolv, man hinner med så mycket innan då.
Ikväll så blir vi hemma, Timothy skulle egentligen ha match men har lite ont i axeln så han fick vila idag. Vet inte om han kanske åker och kollar på matchen, i så fall så blir jag ensam hemma.
Till middag har jag ingen aning om vad det blir, jag har ingen fantasi alls. Timothy får komma på, och om jag känner honom rätt så kommer det nog att bli Vega eller nått sånt. Han är duktig på att laga mat om man säger vad han ska göra och hur han ska göra, annars så är det lättare att gå och köpa färdigt tycker han. Älska Timothy!
Nej, nu måste jag byta tröja, såg att det var en fläck på den här. Tur att jag hade dunvästen knäppt när jag lämnade på dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December