Update såhär mitt i veckan.

{ 2009-09-3020:18:19 } Dagbok | 0 kommentarer


Först och främst till jag tacka Michis mormor Berit för underbar middag igårkväll. Det var verkligen jättetrevligt och hoppas att vi kan ses snart igen. Du är en riktig stålmormor du!
Lämnade Julia på dagis vid nio imorse, möttes av ett tråkigt besked. Julias favvofröken Sussane ska sluta, hennes sisa dag var idag. Tycker verkligen att det är jättetråkigt men önskar henne all lycka på nya jobbet. Timothy skjutsade mig till jobbet och där handlade vi lite presenter till henne. Det blev en bukett med fina blommor i höstfärger och en ljuslyckta. Timothy sa att hon blev jätteglad.
På jobbet så var det jättemycket att göra idag, byggdde om hela butiken känndes det som. Blev i alla fall inte riktigt klar till fem så fick stanna till halv sex.
Hemma så var maten klar och mina älsklingar hade redan ätit klart när jag kom hem. Det blev något som glamoröst som makaroner och falukorv (nästan samma sak som Berits hemmagjorda pytt-i-panna med oxfilé och färskpotatis, NOOOT!)
Nu kollar vi på Idol och äter lite Ben and Jerry´s. Timothy ska jobba natt inatt igen vilket betyder att jag ska sova helt själv, eller själv och själv, jag lär väl få en Jullis i sängen vid fyra tror jag.
Nej, nu börjar Idol igen. Peace out...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December