Utflykt.

{ 2009-09-1816:39:41 } Bilder | 0 kommentarer


Idag var det Michi och Leon som stod på schemat. Vi åt först lunch i Globen, sen när barnen sov så tog vi oss en långpromenad. När jag har varit ute och sprungit så har jag hittat massa fina vägar i Nackareservatet. Vi stannade efter ett tag på en brygga och åt Michis hemmagjorde bullar och havreflarn. Gud vad hon är duktig, det var så sjukt gott.
När vi fikat färdigt så bar det av hemåt, Michis och Leon åkte hemåt och jag gick hem med Julia. Det var meningen att jag skulle fixa med mat men eftersom det inte fanns något hemma så blev det lite svårt. Blev att vi satt och kollade på Bumbibjörnarna istället, lekte lite på Julias rum. Ganska skönt att inte känna någon stress. Jag har ganska svårt för att koppla av men eftersom jag städade och gjorde fint här hemma igår så var det betydligt lättare att slappna av idag.
Nu ska jag gör mig iordning för en kväll med underbara Eagles. Så gulligt att jag får vara med fast jag inte har en plats i laget längre. Ska bli så roligt så, tror att SingStar står på schemat. Hoppas det kommer många. Timothy ska vara hemma med Julia, Daniel kanske också skulle komma förbi. Eftersom jag ska jobba imorgon blir det inte så sent i alla fall... Nej, dags att ta på sig något annat än det jag har på mig nu i alla fall.



Julia...



... och Leon sov så sött!



Busfröna sprang runt




Vi fikade på en brygga med fin utsikt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December