Bra dag.

{ 2010-04-0821:05:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var en bra dag, jag hade trevligt. Vi var hemma hos Vivi, åkte och åt bagels i Farsta och sen till Söder där Julia fick leka i parken. I parken så sprang vi på Linda som var där med jobbet. Vi åkte därifrån men henne till St Eriksplan och gick på In & Finn och Drömhuset. Åkte hem och drack kaffe hos Tina och tittade på hennes nya balkongmöbler som hade köpt. Dem var nice, jag måste handla till våra balkonger. Till middag gjorde jag pasta med min kycklingsås eller vad man nu ska kalla det. Vi har kollat på hockey, DIF utklassar Linköping vilket väl var ganska väntat. Timothy har somnat med Julia fast jag vill mysa med honom, mindre bra skulle jag vilja säga.
Skulle väl sammanfatta dagen som bra men är ändå irriterad och ganska arg. Imorgon är det jobb igen och sen så ska jag jobba i helgen också. Ska väl planera lite vad vi ska äta till mat i helgen också, imorgon är det fredag och då hoppas jag på mys. Vad gör man inte för att få vardagen att gå ihop liksom?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December