Fredag

{ 2010-04-2321:02:37 } Dagbok | 2 kommentarer


Det är fredag, jag har jobbat... Nu är Linda, Lisa och Daniel här och vi slappar. Vi har varit och ätit på Max, då var min pappa med också.
Imorgon ska jag jobba igen, känns som om jag jobbar hela tiden. Ska jobba hela helgen, sen är jag ledig på måndag.
Jag har rensat i Julia garderob idag också, någon som vill köpa lite barnkläder så kan ni ju hojta till. Ska kanske rensa min garderob också.
Vi har tävttstuga också, som det känns som om vi ALLTID har. Gud vad jag bara babblar, kan inte vara kul att läsa allt men kände att jag var tvungen att uppdatera lite i alla fall.
Har jag sagt att Vivi har opererat foten också? Nej det har jag nog inte... Den är i alla fall tjock som en enorm falukorv och hon har klor av metall som sticker ut ur tårna. Stackars lilla Vivi. I måndags så var jag och Julia där med ELLE och pärlpyssel så hoppas det piggade upp lite i alla fall.

Aja, men peace out, see ya don't wanna be ya... Toooodels!



Kommentarer
Postat av: Enorma falukorven

BÄSTA presenterna! ÄLSKAR DIG.

2010-04-23 @ 23:13:42
Postat av: Nicole

Haha vi får typ köra klädbytardag eller så..

du jag kollade på sofföverdrag, det finns ju massor plus att jag fick något erbjudande hemskickat med 50% på valfri vara. Nice?



Puss

2010-04-26 @ 16:59:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December