Helgen snart över.

{ 2010-04-2508:53:46 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är det söndag, vilodagen. Men inte för mig, jag ska snart springa iväg till jobbet. Julia ska iväg till söndagsskolan med Lisa och Timothy ska fisa här hemma.
Idag tog min underbara fästman Julia på morgonen så att jag fick sova en timme till, jag låg i sängen till hela klockan åtta. Nu sitter jag här med mitt kaffa och bara njuter av vårt fina vardagsrum. Jag har gjort om lite här hemma på sistione. Jag köpte ju nya klädslar till soffa och fåtölj, igår var jag och Lisa på IKEA en snabbis på kvällen och handlade en fårskinpläd till fotpallen. Jag har tagit ut en möbel som var i ena badrummet förut och nu har jag ljus och sånt i den och på står en fin blomma och ljusstakar.
Jag köpte också möbler till ballkongen så idag ska det inhandlas sittdynor till dem på jobbet, vi har fått så himla mycket fina idag. Känns som jag har supermycket att berätta om hur det har blivit här hemma men har inte tid just nu, kanske är bättre att jag gör et "repotage" sen eller nått. Vad säger ni?! Har också funderat på om jag kanske ska ha en frågestund här på bloggen, någon som är intresserad av en sån? Känns liksom som om jag har ganska många läsare nu och man kanske vill veta lite mer?
Nu ska jag klä på mig och Julia så ska vi springa till Lisa. Kram på er Alla. (PS jag saknar  min enorma falukorv!!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså ... ska han verkligen gå och fisa därhemma???? och vem är Din stora falukorv???Är det snusk eller????

Kram Mamsen

2010-04-26 @ 10:24:40
Postat av: Emms och Julia

Hahaha... det skulle stå FIXA hemma men det bliev lite fel! Stora falukorven är Vivi, hon kallade sig själv det när hon skrev en kommentar här på bloggen! :)

2010-04-26 @ 19:51:18
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December