Imorgon är det nu vecka.

{ 2010-04-1820:14:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det verkligen superlite på jobbet, skönt att det finns några som "light up my day" eller vad man nu ska säga.
Åkte hem till pappa efter jobbet, fick pasta carbonar till middag och fruktsallad till efterrätt!
Imorgon börjar ny vecka och jag är ledig faktiskt. Ska vara hemma med Julia, kanske träffa Nicole och Chloe, vore trevligt. Imorgon blir en dag av vila känner jag, rusta sig inför kommande prövningar under veckans gång. Hoppas på att det är bra väder så humöret också är på topp.
Imorgon så ska Vivi operera foten, klockan 07.00 ska hon var på sjukan och jag avundas henne inte. Kommer tänka på henne hela dagen!
Nu ska jag göra mig iordning, kanske ta ett bad för idag så är det inget jag vill se på TV tror jag. Eller kanske någon film? Kanske borde skaffa mig lite koll...
Hoppas alla har haft en skön helg, det skulle jag nog sammanfatta min som i alla fall.



Kommentarer
Postat av: krymplingen

Hej Älslingen min!! jag sitter här med benet högt och är fett uttråkad!! kom o ta bort all mat som finns! jag kommer en en val.. känner mig faktiskt redan som en strandad val.. och min piercing a

har växt igen.. måste alltså göra ett nytt hål. kul liv. älskar dig muuchos

2010-04-20 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December