Inte så mycket har hänt.

{ 2010-04-1720:39:04 } Dagbok | 0 kommentarer


Det är faktiskt inte så mycket som har hänt här hemma. Jag har jobbat, Timothy har jobbat, Julia har varit på dagis. Vivi och Gonthy var här igår och vi hade mys, kollade på Mamma Mia och åt popcorn. Det blev riktig "biokänsla" här hemma ett tag.
Idag har jag jobbat helg med Pella för första gången på himla länge. Jag har alltid så kul när jag jobbar med henne! När jag kom hem så lagade jag mat, blev medelhavskyckling med coucous, tzatsiki, tomat och fetaost. Nu har jag städat lite här hemma, vikt ihop tvätt och bytt lakan i min och Timothys säng. Har lagt Julia och tänkte nu kanske ta ett bad? Eller så blir det bara en dusch och sen film med älsklingen. Han har köpt godis och jag äter upp alla ferarribilar, MUMS! Imorgon ska jag till Hemtex igen och sen blir det middag hemma hos min älskade far.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December