Ledig med sol.

{ 2010-04-0811:11:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är jag och Julia lediga. Det var meningen att vi skulle träffa Michis och Leon men så blev det inte då våra planer inte gick ihop! På morgonen har vi bara tagit det lugnt, Vivi sov över då vi kom hem sent på kvällen. Vi var, jag Julia och Vivi, och tittade på älskade Eagles träning. Jag blir lika imponerad varje gång jag är där och tittar. Ni tjej ger mig verkligen ren och skär glädje och jag kommmer aldrig kunna få nog. Jag saknar att träna med Er så otroligt mycket och det finns faktiskt inte en dag som jag inte tänker på er. Det kanske är helt sjukt att jag tänker så för många ser det bara som en sport men Eagles ger mig så mycker kärlek och energi så det vore konstigt om jag INTE tänkte på dem varje dag. Sitter här och blir nästan helt tårögd så nu måste jag sluta prata om det...
Vad ska vi göra idag då? Just nu sitter jag hemma hos Vivi men Julia och vi ska snart göra lunch till lillan. Efter det ska hon sova och jag tror att vi då ska ta oss till Farsta och köpa goda bagels till oss själva till lunch. Sen blir det parken, har med mig överdragsbyxor o allt så det är bara att tuta och köra. Vilken park det blir vet jag inte riktigt men jag vet att jag ska ha med mig en bra tidining och kaffe. JAG ÄLSKAR ATT DET ÄR VÅR!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December