Måndag, Nicole, Vivi och räkningar.

{ 2010-04-2620:34:24 } Dagbok | 2 kommentarer


Kanske ska börja med att upplysa er alla om vad jag skrev i förra inlägget. Timothy skulle INTE FISA hemma utan han skulle FIXA hemma. Jag skrev i alla hast och hann inte korrläsa.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt även om vi har skrattat gott åt det här hemma.
Den enorma falukorven är Vivi. Falukorv är hennes favorit och jag brukar kalla henne för det, bara så det inte missuppfattas liksom.

Idag har jag och Julia haft en heldag tillsammans. Vi tog det lugnt här hemma på morgonen, jag drack kaffe på ballkongen och bara njöt. Vi åkte in till stan och gick på Inn och Finn. Hittade en lykta där som jag tror att jag ska inhandla imorgon innan jobbet.
Barnen lekte i parken och vi satt och snackade massa strunt. Så himla skönt att prata om allt mellan himmel och jord. Julia fick en varmkorv till lunch och sen somnade hon som en prinsessa i vagnen. Vi gick runt i olika affärer, promenerade nästan hela vägen från Fridhemsplan till T-Centralen. Vi handlade båda blommor på Hötorget.  
När vi skilldes åt så åkte jag och Julia hem till Vivi. Där var Gonthy också! Jag hjälpte henne att göra iordning i köket, det börjar bli  klart nu. Saknar lite kappa till fönstret, kanske något bra ställe att hänga kökshanddukar och sånt, lite färska kryddor och sen kommer det vara tiptop där. Det var meningen att vi skulle äta där, började med mat och allt men jag var så trött efter gårdagens kvällsaktivitet. Jag tror inte jag ska skriva så mycket om det här på bloggen men kan säga att det var poliser här, förhör och ett gripande. Vet inte var det kommer sluta men vi mår bra här hemma alla i alla fall så ni kan vara lugna.
Vi åkte och handlade ett skoställ på Indiska i Farsta C, jag har ÄNTLIGEN kommit på hur vi ska ha det i hallen här hemma. Det har tagit lång tid, den är verkligen svårmöblerad men jag tror att det som jag har kommit fram till nu kommer att fungera.
Har betalat alla mina räkningar också, alltid lika kul.. NOT!!!! Jag hatar att betala räkningar, det är så sjukt tråkigt. Samtidigt så klarar jag inte av att om jag skulle vara sen med en räkning, jag har verkligen ALDRIG varit sen med en tror jag. Jag brukar kolla på Lyxfällan och jag förstår verkligen inte hur man kan låta det gå så över styr. Nu ska jag sminka av mig, ta på mig pyjamas och kanske ta en kopp te. Trött är jag i alla fall och imorgon så ska jag till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på Dig Du!!!!!!

Mamsen

2010-04-27 @ 08:48:26
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Just nu kan du tävla om en tyllkjol i min blogg.

2010-05-02 @ 17:17:02
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December