Nu är det helg.

{ 2010-04-0920:25:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det fredag och jag har jobbat. Imorgon är det lördag och JAG SKA JOBBA! Vivi och Gonthy hämtade mig på jobbet oc vi köpte med oss mat hem. Jag och Vivi åt sushi och Gonthy pizza. Hmmm vad ska jag skriva mer? Vi kollar på Talang och jag saknar Eagles. Nästa vecka är det genrep inför VM och det ska vi minsan gå på.
Timothy har som vanligt somnat med Julia men jag ska gå in och väcka honom nu. Vi ska äta chips och kolla på film. Jag måste kolla på Solsidan också, det är sista avsnittet idag.
Jag har handlat lite idag också, inte så roliga saker men i alla fall... Jag köpte tvål till ansiktet på Body Shop, ansiktskräm och avsminkningsgrej på H&M. Nu ska jag bli fin! Ska man kanske gå och sola en gång också så man känner att det börjar bli vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December