Ny vecka.

{ 2010-04-1220:45:20 } Dagbok | 2 kommentarer


Så var det ny vecka igen då, i och med det nya åtaganden. Idag har jag varit hemma med Julia. Vi har varit med Vivi! Först hemma hos henne och sedan en sväng till Nacka Forum där hon skulle lämna tillbaka skor som hade gått sönder. När vi kom hem så gick jag och Julia direkt ut i parken och lekte. Var där i ungefär en timme innan Timothy kom och hämtade oss och vi åkte till Sickla och handlade mat. Jag har i flera dagar varit på jakt efter blå karamellfärg men inte hittat. Hade verkligen givit upp hoppet när Timothy hittade på ICA Kvantum i Sickla. Jag kollade där i lördags och då hade dem det inte så det måste alltså kommit in typ idag eller nått. Jag har världen bästa man.
Jag gjorde pasta med tomatsås med mozarella till middag och det var riktigt mumsigt. Hela familjen festade efter det loss med en varsin glasspinne.
I förra veckan så beställde jag hem nya klädslar till våra soffor. Jag vill ju helst ha dem vita men jag har kommit fram till att med en dotter som heter Julia och en man som heter Timothy så går inte det. Istället så blev det blårandiga och jag är supernöjd. Kommer nu bli lite "skärgårdstema" eller vad man ska säga i vardagsrummet. Tror verkligen det kommer bli super. Har kommit på värsta idén vad jag ska göra med tavlor och så också tror jag. Ni ska få se bilder sen när vi är klara!
Nu ska jag kolla på Hollywoodfruar med Timothy snart, myyyyyys! Ballkongdörren är öppen och jag hör fåglar utanför, jag älskar att det är vår nu!




Julia idag i parken




Kommentarer
Postat av: Nicole

I MISS U GUYS

2010-04-13 @ 10:36:26
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Är hemma på torsdag kväll :)

ledig nästa vecka!!!!

2010-04-14 @ 15:56:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December