Rubrik?

{ 2010-04-1021:45:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag har kommit på att jag är sjukt dålig på att skriva rubrik till mina inlägg här på bloggen, känns som om det blir samma hela tiden eller?!
Idag har jag varit på jobbet. Det var en lång dag då jag var supertrött... Julia var vaken en timme eller nått på natten och var på jättebra humör, hon somnade sedan om men jag hade desto svårare. Gick i alla fall upp vid sju och eftersom Timothy också jobbade idag så lämnades Julia hos Vivi och Gonthy på morgonen.
Timothy hämtade mig på jobbet och så åkte vi till Plantagen och handlade lite blommor hit hem. Påskliljorna som vi hade här hemma hade liksom givit upp eller vad man ska säga. Dessutom dags att rensa bort påsken eller vad säger ni?
Vi kom hem ganska sent, eller lite över fem i alla fall och då var både min pappa och Lisa här. Plockade upp alla blommor gjorde jag och sen åkte alla tjejer och handlade mat. Vi gjorde lite plockmat, pastasallad, tomater med mozzarella, feta, tzatsiki. Ja som sagt lite gott och blandat. Jag och Vivi bakade cupcakes och sen hjälpte Lisa till att garnera dem. Supersöta "tjejmuffins" blev det! Jag kan dock lova er att Gonthy och Timothy tyckte att dem var supergoda också.
Nu ska jag kolla på Bad Boys 2, jag ville egentligen se Djävulen bär Prada men blev snabbt utröstad!
Imorgon är det jobb igen och sen så ska jag till Eagles träning.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för fina grattus SMSet!!!!

Bamsekramar till eran lilla familj!

/Monica o Felice

2010-04-12 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December