Helgens bravader.

{ 2010-08-2220:09:17 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har i och för sig jobbat hela helgen men känns ändå som om vi har hunnit med en hel del.
På fredagen blev jag hämtad på jobbet vid sju och då åkte vi ut till Dyvik och hängde allesammans. Fick supergod mat, det spelades kort och kollades på film. Sov riktigt bra och sen var det jobbet igen på lördagen. Om någon har missat det så är det ju nylansering av Hemtex i veckan, premiär 26/8, vilket betyder att vi har massor att göra. Tina hämtade på jobbet och vi åkte till Farsta för att köpa godis men framförallt för att byta lite inhandlade saker. Pizza blev det till middag, kortspel och filmtittande igen.
Kändes lite sorgligt att vakna på idag faktiskt, idag åkte nämligen Tim och Sally med familj hem. Sa hej då innan jag åkte till jobbet, tänk att man inte ses på ett år igen. Helt galet om jag får säga det själv.
Imorgon börjar vi på ny vecka med starka tag igen. Jag ska städa här hemma tänkte jag, samt måla i köket. Vill verkligen bli klar nu, det är helt galet hur mycket jag vill bli klar nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December