Kunde inte hålla mig längre.

{ 2010-08-2314:33:53 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej, jag kunde inte hålla mig längre. Idag har jag städat här hemma. Jag struntar verkligen i om jag måste göra om det när köket är helt klart, jag klarade helt enkelt inte av att ha det som vi hade det.
Nu ska jag snart springa iväg till dagis och hämta Julia så ska vi gå till Konsum och handla tänkte jag. Laga mat ska också göras, Vivi kommer hit och hjälper mig o städa det sista. Jag ska gå igenom lite mer på Julias rum också... Haha, jag trodde jag var klar när jag satte mig framför datorn men nu kommer jag på massa saker som måste göras. Tur att min bästa vän kommer!



Kommentarer
Postat av: vivi

NAAWW!!!! <3

Im coming to the rescue! och städar toaletterna! Gör vadsomhelst för DIG, E!!

2010-08-23 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December