Semestern.

{ 2010-08-1620:12:37 } Dagbok | 0 kommentarer


Imorgon börjar jag jobba igen, Julia började dagis idag och Timothy började även jobba. Känns lite som om min underbara bubbla spräcks och kallas tillbaka till verkligheten.
Semestern har varit helt underbar. Första veckan hade jag och Timothy tillsammans. Vi åkte iväg till Skara med pappa, Vivi och Johnny och gick på Skara Sommarland. Det är alltid lika roligt och det har blivit en tradition att vi åker dit skulle man kunna säga. Vi bodde på supermysigt hotell, åt god frukost och sov i riktigt sköna sängar. Jag tycker alltid att det är lika skönt att bo på hotell, man känner sig lyxig.
Vi var där i två dar och sen väntade myspys hemma. Vi åkte ut till Dyvik och var där, grillade och badade.
Min andra semestervecka så jobbade Timothy tyvär. Jag och Julia åkte iväg till Dalarna. Var där måndag till fredag och bara tog det lugnt. Timothy min underbara jobbade och stod i här hemma!
Nu sista veckan har vi varit lediga tillsammans och den har väl mestadels tillbringats med släkt. Som jag skrev tidigare så är Timothy släktingar här från USA. Vi har börjat att renovera i köket, vi var båda trötta på luckorna som var så nu målas det och slipas här hemma må ni tro. Det kommer bli jättebra när vi blir klara men det tar ju sin lilla tid.

Så, imorgon börjar alltså allvaret igen och vad ska man säga om det liksom. Ibland kan det vara skönt med vardag tycker jag men jag skulle gärna ha en vecka semester till, njuta med mina underbara.
Idag är också en "sakna Michis och Leon dag", ibland frågar jag mig varför jag är så otroligt dum....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December