Älska december!

{ 2010-12-0408:11:41 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag verkligen älskar den här vintermånaden, full av mys med nära och kära... Massa pyssel och underbara dofter av pepparkakor, lussebullar, glögg och hyacinter som slår ut.
Fannys pepparkakshus igår blev jättefint men mitt å andra sidan blev väl sådär. Sprack lite på några ställen och sen var det fel i möstret så taket blev lite konstigt, hoppar på att jag kan dölja det med pynt idag. Timothy ska jobba idag också och jag ska vara hemma och städa. Känner att jag tjatar lite om städning men har man barn så kan ajg säga att det blir stökigt väldigt fort. Men idag är det i alla fall ingen grovstädning om man säger så.
Ikväll ska vi på julbord med Timothys jobb också. Ska bli jättekul och vad jag har längtat efter att få göra mig lite fin. Känns som om jag alltid går runt i samma gamla trasor på vardagarna så när något sånt här dyker upp är det ju superkul att ta till vara på. Kanske tom kommer en dagens outfit idag det vet man aldrig haha!
Efter städning idag hoppas jag i alla fall på en promenad med min kära far och pulkaåkande för prinsessan.


Igår var det 3/12 och då alltså min och Timothys årsdag eller vad man ska kalla det. Igår hade jag och min älskilng varit ett i fem hela år. Jag hoppas på 100 år till, älskling du gör min dag....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December