Dan före dan...

{ 2010-12-2321:40:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är dan före dan och hur mycket jag än planerar under december månad så slutar allting med stress. Börjar nästan tro att det hör till!
Julia har hängt med Tina och Nana hela dagen då hon låter som en kråka och jag vill inte skicka henne till dagis då. Timothy hämtade efter jobbet och då åkte dem ut till stallet där Fanny jobbar för att hugga en gran (vi har fått tillåtelse av ägaren!). Daniel var också med då det har blivit lite tradition att han hänger med oss dan före dan. Jag blev riktigt förvånad över hur fin granen var, inte hade jag nån aning om att mannen min hade sånt öga för granar..
Jag åkte för att köpa det sista inslagningspappret som såklar var slut, tags till paketen som också såklart var slut. Jag skulle också köpa köttfärs och göra köttbullar till imorgon men den var också slut så Timothy fick hämta mig så åkte vi tillsammans och handlade det i Sickla. Julia var hemma med Daniel och Fanny. Kom hem till lite utav en svinstia då allting bara slängts på golvet, det var dock förståligt. Nu är det i alla fall städat, granen är klädd, köttbullarna gjorda och tomten har varit här och fyllt Julias strumpa. Skulle nog vilja säga att vi är redo för julafton imorgon nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December