Hemma.

{ 2010-12-0310:34:04 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är jag ledig och vi blir hemma och tar det lugnt. Fanny kom precis hit och vi sitter nu och tittar på filmen Julia fick i kalendern imorse. Jag ska städa undan lite här hemma och sen efter lunch ska vi ta på oss massa kläder och promenera ner till Sickla tänkte vi. Ja detta trots att det snöar, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Ikväll ska vi baka pepparkakshus här hemma, jag vet precis vad jag ska göra till Julia och Fanny ska göra ett hem till sig också. Man kanske hinner med att köpa några julklappar också... Vi myser i alla fall här hemma idag!



   
Julia öppnar paket imorse!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad härligt det låter! Vi ska baka pepparkakor på lördag.På söndag ska vi bevista "Oh helga natt" på Stortorget som gäster (Ni kan e det på julafton om Ni skulle vilja). Först blir det glögg på Wobblers lounghe sedan show och därefter något slags mingel på Clubb 700 med artister o.s.v. Hoppas det inte är lika kallt då - inte kul att stå ute i kylan i 1.5 tim -. Kram

2010-12-03 @ 13:50:39
Postat av: MM

Hej Emelie!



Gud vad sot lilla Julia e! Jag vill vara dar och krama er! Hoppas du mar bra och din mage blir bara storre och storre OCH FIN!



Stor Kram,

MM

2010-12-03 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December