Ledigt.

{ 2010-12-2817:12:44 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi är lediga här hemma. Igår fyllde pappa och Timothy år och vi hade kalas här hemma. På morgonen fick Timothy ett Kinect till vårat Xbox och jag kan säga att det var spel hela dagen. När alla kom på kvällen så möblerades det om och det blev en riktig gamenight skulle man kunna säga. Jag gjorde lite plockmat, pastasallad med olika tillbehör och sen kladdkaksmuffins och tårta till efterätt. Dem sista gick vid tolv och då somnade vi som stockar.
Idag har Timothy jobbat och jag och Julia var tillsammans med Tina, Nana, Lisa, Eva och Fredrika och åkte skridskor i Kungsträdgården. Jag åkte inte iof men Julia var huuur duktig som helst. Hade med oss var choklad och när vi åkte hem så köpte vi varsin krov. Lisa och jag köpte dounts med oss hem och fikade med. Timothy har kommit hem från jobbet också så nu är spelet igång igen. Tror att det spelet är en utav de bästa födelsedagspresenterna han någonsin fått, han var verkligen som ett barn igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December