Lilla pyret.

{ 2010-12-1508:40:28 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Lilla pyret är verkligen helt vild inne i magen just nu, sparkar för det mesta hela tiden tycker jag. De flesta säger att han kommer bli en vildbatting men jag känner på mig annat jag. Kanske är det för att man som förälder är "lugnare" andra gången? Man känner sig lite mer bekväm i kläderna eller vad man ska säga. Sen så är det ju så att alla barn är olika av sig själva men jag anser att barnen speglas av sina föräldrars inställning och sinnesro.
Vi har börjat förbereda oss lite här hemma... Vet att det är tidigt men jag vill vara ute i tid!
Magen börjar bli större också, känner verkligen att magen växer. Har väl inga speciella åkommor kanske, det enda jag skulle kunna klaga på är att jag är trött i högra sidan av ryggen men thats about ut! Pärondricka begäret har väl lagt sig lite kanske, måste inte dricka en om dagen längre, men ibland får jag extremsug.
Hur som helst så njuter jag i fulla drag av att vara gravid, det är det bästa som finns!


Vi har köpt...


Gullig velouroverall från Polarn&Pyret




Superdupervagn




Magen vecka 23+1





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December