MVC vecka 24+2

{ 2010-12-2211:12:51 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Idag var det dags för besök hos MVC igen, nu i vecka 25. Känns som om tiden bara flyger förbi och jag knappt hinner med att njuta, måste tänka på det ännu mer!
Hade i alla fall tid klockan nio. Vi mätte magen, SF måttet ligger på 26 cm, för första gången. Lyssnades på lillebrors hjärta som tickade på, 140 slag/min. Spelade även in hjärtljudet idag också så att Timothy kan få lyssna.
Vi pratade även om ett eventuellt till ultraljud. Jag vet inte riktigt vad det är med mig den här gången, är orolig för det mesta. Kan kanske ha med att göra att man den här gången är mycket mer medveten om vad som kan gå fel?! Vi skulle i alla fall prata om det längre fram, vi får se hur det blir....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December