Ny vecka igen.

{ 2010-12-2009:42:19 } Dagbok | 1 kommentarer


Så var det måndag igen. Helgen har varit underbar, har fått vara med mina bästa hela helgen. I lördags så hade vi 60-årsfest för Plutten som blev jättebra. Han var superglad när vi gick, precis som man vill ha födelsedagsbarnet.
Igår satte vi oss i bilen, detta efter noga tittande på nätet hur vägarna såg ut, och åkte till min mamma med familj i Örebro. Där var julpyntat med julgran och allt, mystaktor på max! Fick dock lite smått panik när jag kom på att  jag glömt att släcka vår adventsljusstake. Ringde direkt till min pappa som åkte dit för att kolla om så var fallet och mycket riktigt stämde det jag befarade. Min pappa klättrade upp på balkongen och såg ljusen stå och brinna. Det ringdes runt och tillslut kom Plutten med låssmed som tog sig in och släckte ljusen. Jag har blockljus i vår adventsljusstake så det var låååångt kvar innan det skulle börjat brinna men ni kan ju tänka er min panik.
Vi kom i alla fall hem vid halv elva och då hoppade vi rätt i säng. Idag snöar det IGEN, hur mycket snö kan det bli liksom?! Jag och Julia är hemma och tar det lugnt. Jag ska tvätta men that's about it!



Kommentarer
Postat av: vivi

Riktig old school helg! BÄSTA helgen!!! Synd bara att vi inte bor i Hallunda eller typ Fittja.. :P:P

2010-12-20 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December