Nyårsafton!

{ 2010-12-3109:38:38 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är det nyårsafton, känns som om det här året bara har flugit iväg. Idag ska vi åka och handla till tacosmiddag, det blir pulkaåk i Fantomenbacken och sen middag hemma hos Plutten. Enligt tradition blir det tacos som sagt men undrar vad man ska göra för desert. Jag är väl kanske lite halvt sugen på att äta något annat men man kan inte bara dissa traditioner sådär! Skönt  med fint väder till pulkaåk också! Jag kommer ju bara stå att titta på iof men mysfaktorn är hög ändå och jag tror inte att någon är mer tacksam än jag att solen tittar fram så att dess strålar kanske kan värma lite.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en jättetrevlig nyårsafton



GOTT NYTT ÅR !



kram

2010-12-31 @ 10:05:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gott nytt!!

2011-01-01 @ 15:01:20
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December