Promenad.

{ 2010-12-0415:40:15 } Dagbok | 0 kommentarer


På morgonen så tog vi det lugnt här hemma, gjorde absolut ingenting av nytta som var planerat. Vi lekte på Julias rum och jag la mig en stund på sängen och läste.
Vid elva så klädde vi på oss och åkte iväg till Farsta och mötte upp min pappa. Vi åt lunch och sen promenerade runt Magelungen. Julia åkte pulka... Det var verkligen hur fint som helst, hade ingen aning om att det var så fint där nere och då har jag ändå bott där. Vi blev superkalla och när vi kom hem så bäddade vi ner oss på soffan och drack varm choklad.
Nu har jag precis vaknt från en nap, vi har tänkt ljus här hemma, lyssnar på julmusik och jag njuter av att vara med min älskade familj.
Ska hoppa in i duschen nu och börja göra mig lite fin för julbordet ikväll, om jag ny lyckas. Kan man ha sina Uggs till, jorden skönaste och VARMASTE skor...













Bilder från promenaden idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December