Sjukis.

{ 2010-12-1118:32:54 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej, jag är sjukis. Kli i halsen, slem så det är äckligt, varm och allmänt snorig och trött är precis vad jag är. Stoppar detta mig från att gå till jobbet? ICKE! Jag var minnsan där både igår och idag, imorgon ska jag tillbaka dit igen. Helst av allt vill jag bädda ner mig och få alltid serverat men det går liksom inte för sig.
Min älskade svärfar hämtade mig på jobbet idag, gulle han, så jag slapp bära hem tunga matkassar i alla fall. Till middag gjordes det pasta med sås. Sås med fläskfilé och svamp. Hade ingen fantasi när jag var i mataffären efter jobbet!
Nu är Julia i duschen och jag ska hoppa in efter henne. Tänkte att jag skulle lägga upp massa saker på tradera ikväll, man skulle kunna säga ut med det gamla och in med det nya.







Kommentarer
Postat av: freja

oxå sjuk och snorig.. tröst åt lite choklad igår men blev inte friskare för det direkt?

2010-12-14 @ 12:17:08
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December