Det jag saknar mest.

{ 2010-02-2821:03:01 } Videos | 1 kommentarer


Idag efter jobbet så kom Fanny och hämtade mig, vi åkte till Haninge och åt med pappa och sen bar det av till Svartbäcken för att titta på underbara Eagles träning. Det var sjukt länge sedan jag var där och tittade, det har ju varit så mycket jobb och jag var nu supertaggad att titta igen.
Bara jag kommer in i hallen så möts jag av dessa underbara tjejer som bara kommer och kramar mig och grattar till förlovningen. Asså dessa tjejer är helt underbara... Sen börjar dem göra sin grej och jag bara döööör. Jag saknar det och DEM så sjukt mycket att det inte är sant. Att vara med dem och göra det vi gör bäst är som att få rymma verkligheten lite och entra en annan värld, cheervärlden. I den världen så är vi drottningar och får göra det vi älskar hela tiden. Det är som en oas liksom.
Snart är det DM också, jag kan knappt vänta. Jag kommer sitt bänkad som alltid med Powercheertröjan på och pirr i magen för alla föreningens lag! Jag saknar cheerleading mer än någonting annat och det kommer alltid att vara en så sjukt stor del utav mitt hjärta!











Kommentarer
Postat av: beckah

jag tränar cheleading! :D gjort det i ett ett halv år nu, det e verkligen det bästa som finns!! :D

har du bilder och sånt på när du tränade?



Kraaam <3 söt dotter btw <33333

2010-03-02 @ 05:03:37
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December