Det blev god pasta!

{ 2010-01-2020:14:06 } Dagbok | 0 kommentarer


När jag kom hem så fanns det god pasta till middag. Det var i och för sig jag som ringde och ta till Timothy att det var det jag var sugen på och älskling som han är fixade han det. Sitter och njuter in this writing moment.
Dagen på jobbet gick bra, känndes som en lång dag och jag får så sjukt mycket respekt för dem som jobbar mellan 9-19. Hade en incident vid halv sex kanske hon var. En kund var inne i butiken, detta är en kund som jag känner till, i princip hela centrum vet om henne (och detta inte i god bemärkelse...). Jag höll i alla fall på med henne isäkert en timme, hon plockade med varor hit och dit och jag fick en konstig magkänsla. Jag ursäktade mig och gick ut på lagret och ringde väktarna. Dem kom och spanade men kunde inte avgöra om hon tog med sig något som ej var betalat för eller inte. Kännde mig i alla fall mycket tryggare när dem var utanför, tacka vet jag dem som tar på sig det ansvaret. Lagens väktare liksom...
Nu ska vi kolla på lite handboll här hemma, Julia sover och jag kommer i vanlig ordning att somna på soffan. Hoppas på att att Julia sover lika bra inatt, det hade i alla fall gått bra på dagis idag.
Imorgon ska jag lämna Julia vid nio, efter det blir det till gymmet. Hämtar Julia vid tolv på dagis, någon som vill hänga med oss då kanske? Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December