Fixat och donat.

{ 2010-01-1222:05:14 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag var jag ledig från jobbet. Lämnade Julia på dagis och åkte direkt in till stan. Handlade lite mer födelsedagspresenter, åt lunch med Fanny och sen hem och baka. Det var meningen att Julia skulle ha kalas på dagis på fredag men då skulle det vara julgransplundring så förken frågade idag om vi inte kunde ha kalas imorgon. Julia måste ju få ha ett ordentligt kalas på dagis tycker jag så det var bara till att planera om.
Har idag bakat cupcakes till dagis, så ska vi bjuda på glass med chokladsås också. Hoppas på att det blir en hit, men hur kan det bli fel med glass och chokladsås liksom?
Vid fem så mötte jag Vivi vid Skanstull och så gick vi till gymmat. Vi följde träningschemat till punkt och pricka, jag är så stolt över oss.
Kom hem vid sju och då var Julia hemma med Fanny. Timothy hade också träning idag så Fanny hade henne i typ en halvtimmer eller nått. När jag kom hem så möttes jag av en superglad och gosig tjej. Ibland så kan det verkligen slå miig hur mycket jag älskar henne och jag frågar mig vad jag skulle göra utan henne.
Nu kom Timothy precis hem och jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp till jobbet. Hur ska jag få med mig all fika till dagis imorgon. Hmm.. ett problem som måste lösas.




Rosa cupcakes med hjärtan till en prinsessa







Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej :)

Okej tack för infon :) Är de billigt eller dyrt för ett gymkort :) ?!?!

Och guuud va goda cupe cakes:n ser ut :)

Kram Love

2010-01-12 @ 22:09:45
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej :)

Jaa men absolut, åhh bada också? Skönt

Vart låg de?:) Hemsida?

kram Love

2010-01-13 @ 19:23:56
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: vivi

Du är så duktig! vi måste baka såna stora KANELBULLAR snart igen-!!!

2010-01-15 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December