Heldag.

{ 2010-01-2319:32:00 } Julias äventyr och påhitt | 1 kommentarer


Idag har varkligen varit en heldag. Jag och Julia var på Eriksdalsbadet klockan tio och badade till tolv. Julia tyckte att det var roligt ett tag men det var lite kallt i vattnet så inte lika skönt som det skulle kunna ha varit. Vi var därifrån vid kvart i tolv i alla fall, satte oss på McDonalds. Julia fick en Happy Meal, vi satt där riktigt länge och skojjade och åt. Efter det så somnade hon i vagnen, jag promenerade ner mod Sickla där vi skulle möte Timothy när han slutat jobbet. Han var där vid halv tre, vi gick upp till Wayne's och Andys. Julia fick leka med sin pappa medans jag satt och njöt av att titta på. Egentligen så vill man inte vara där på heleger för det är så SJUKT mycket barn men idag kunde liksom ingeting förstöra för oss. Vi fikade och sen handlade vi mat. Åkte hem och fixade här hemma, åt pasta carbonara till middag. Nu ligger Julia i sängen och håller på att somna.. Det här har verkligen varit en superdag. Imorgon planeras det heldag i stallet, prinsessan ska få rida på sin goppigopp!
Är det något bra på TV idag? Ingen aning, går fortfarande Robinsson eller?
Summan av kardemumman, idag har varit JULIAS dag!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh va härligt det låter! Jag blir så glad!!!!

2010-01-24 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December