JULIA 2 ÅR!

{ 2010-01-1716:13:42 } Julia i ord | 3 kommentarer


Igår var ingen vanlig dag för igår var det Julias födelsedag hurra hurra hurra...

Det är så snat som det sagt, igår fyllde prinsessan två år och vi har hade kalas här hemma. Det började med att vi sjöng för Julia på morgonen. Hon sov inne i vårt rum så att vi kunde montera hennes säng. När hon vaknade så gick vi in på hennes rum och där stod sängen med alla paket på. Vi sjöng och grejade, öppnade paket och Julia fick varm choklad med vispgrädde.
Tråkigt nog så var jag ju tvungen att jobba så jag gjorde mig iordning och åkte till Tyresö. Jobbade till halv fyra då Timothy kom och hämtade mig. Vi hämtade tårta och handlade det sista till kalaset. Väl hemma var fixandet i full gång. Mamma, Vivi och Lisa höll på som sjutton. Jag bytte om och sen så kom folket. Jag blir nästan helt tårögd av att tänka på hur många som vill uppvakta vår prinsessa. Vi åt god mat, tråta och öppnade paket. Julia lekte med sin vänner som var här och somnade sen sött i sin säng.

Kan inte fatta att tiden har gått så fort. För två år sedan så låg vi på BB och var de lickligaste föräldrarna i världen, också de stoltaste. Hela tjocka släkten var uppe på BB och vi åt prinsesstårta, jag minns det som igår. Ibland önskar jag att tiden hade stått stilla just där just då! Julia gör mig och Timothy till två så otroligt lyckliga människor.




Julia öppnar paket på morgonen




Får Tingelingfilm som är favorit just nu





Prinsessan beundrar




Supergod mat...




... och supergod tårta!




Öppnar paket med morfar



Vill tacka alla som var här och grattulerade vår prinsessa på 2årsdagen, det blev så lyckat!









Kommentarer
Postat av: Nettan

GRATTIS till stora tjejen !



Det går så fort så man knappt hänger med själv.

Själva var vi barnvakt åt Leon igår och han fick busa av sig ordentligt.



Jättekramizar till er !

2010-01-17 @ 17:53:15
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cassandra, josefins mamma

Stora tjejen är hon ju nu :D

vad är de för fint hon hade på sig på kalaset? :)

Vart har du köpt den, tyckte verkligen om de man ser :) kram

2010-01-17 @ 19:43:50
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra, josefins mamma

De är inge fara :) Såklart hon ska grattas! :)

Jätte söt :) Tuben öppnar den 25, alltså nästa måndag :) kram

2010-01-17 @ 21:37:33
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December