Lång dag.

{ 2010-01-0519:06:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var en lång dag, var på jobbet klockan nio och gick därifrån vid sex, både öppna och stänga. Var sådär lagom mycket att göra idag, mycket med REAn som pågår. Imorgon ska jag dit igen, känns som om jag mer eller mindre bor där nu. Inte för att jag jobbar så mycket utan mer för att jag var sjukskriven så pass länge att jag glömt hur det är att jobba.
När jag kom hem så hade i alla fall Timothy gjort mat, korvstoganof med skruvmakaroner. Var verkligen sugen på det idag! Nu är Timothy och Julia i badet och jag tror att jag försöker att varva ner lite. Vill inte göra det för mycket bara för då somnar jag.
Imorgon är sista dagen innan fyra dagars ledig, något som suger är att Timothy börjar jobba på torsdag. Aja, man kan inte få allt här i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December