Sova hela natten...

{ 2010-01-2007:37:54 } Dagbok | 3 kommentarer


Inatt sov Julia hela natten alldeles själv i sin nya säng. Jag var helt chokad när jag vaknade i min egen säng imorse. Jag har ju de senaste nätterna vid tre-fyra fått gå in och lägga mig med Jullis då hon vaknat. Jag sover sjukt bra i hennes säng så det gör ingenting och egentligen så vill jag sova med henne varje natt, ibland är det dock skönt att sova en hel natt alldeles själv.
Nu sitter vi i soffan och tittar på Tingeling i vanlig ordning. Tingeling är verkligen favoriten just nu, det är det första hon säger när hon vaknar... "Jejja titta Tininin!" (Betyder Julia vill titta på Tingeling). Skönt när man vaknar och morgonen bara flyter på. Vi har ätit frukost och jag är färdigpåklädd, bara Julia att klä på snart. Lillan ska idag gå på dagis och jag ska till jobbet. Idag jobbar jag till sju så det blir till att Timoty får laga mat, undrar vad det blir för kulinariskt då?!






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kanske Ceur de filé Provencale?

2010-01-20 @ 08:47:01
Postat av: vivi

SAKNAR ER!!

2010-01-20 @ 13:04:43
Postat av: Nicole

ledig nästa vecka :)

2010-01-23 @ 00:14:57
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December