Tuben och sen hård körning.

{ 2010-01-2519:36:42 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag öppnade Tuben igen efter jullov, ett jullov som vi nog alla tyckte var alldels för långt. Idag var Iida och lilla Fria med. Trevligt att ses igen då det var väldigt länge sedan, lilla familjen har varit i Finland över jul och nyår.
Vi var där vid ett i alla fall. Hade sångstund och satt och pratade ett bra tag, mycket att ta igen. Vi tog oss ner till Centrum och tittade runt lite där. I nya delen av centrum där har dem öppnat en affär som var hur bra som helst. Hade mycket fint, bla Hunky Dori som bara blir finare och finare i mina ögon. Vi sa farväl vid fyra, Iida och Fria åkte hem till sitt och jag och Julia hem till vårat.
Väl hemma så möttes vi av Timothy som hade handlat mat. Jag hade supersug efter att träna så jag åkte iväg till gymmet. Körde ganska hårt idag faktiskt! Sprang först i 15 minuter, jag var inte ens trött och tror jag har satt lite för låga mål faktiskt. Körde lite mage, beach 2010 liksom. Hade fortfarande energi kvar så gick ut och sprang 10 minuter till. Kände mig riktigt duktig när jag kom ner i omklädningsrummet igen. Bastade en sväng och duschade, så himla skönt. På vägen hem så inhandlades det Kellogs Special K som jag blev jättesugen på.
Nu sitter jag här i fåtöljen och kolla lite bloggar, ska nog ta mig en skål flingor snart tror jag. Kommer sova gott inatt!



Kommentarer
Postat av: Fanny

bra jobbat! Nu väntar jag bara på bilderna från i söndags! xoxo

2010-01-26 @ 09:57:10
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: vivi

MEEEEEH!!!! jag vill ju också träna.. du får inte vänja dig vid att träna utan mig! :( love u MUCHOS MUCHOSSSS

2010-01-26 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December