Vänder på dygnet.

{ 2010-01-0708:17:00 } Dagbok | 1 kommentarer


När man är ledig så brukar man ha en benägenhet att vända på dygnet. Julia har gjort precis just det... Håller nu därför på att vända tillbaka det och det är lättare sagt än gjort. Timothy har gjort ett superjobb med att försöka vända tillbaka när jag varit på jobbet och nu är det jag som får ta över.
Dagen bjuder nog bara på slappande. Hemma i alla fall på förmiddagen, hoppas att kunna få på lite Vänner. Ska nu göra frukost till Julan. Sen ska vi träffa Vivi tror jag, bara för att göra ingenting, så himla skönt! Kanske ska bjuda på lite bilder idag? Måste be Michis ta bort tomtebilderna i designen, den tiden är ju liksom förbi. Buhu..!





Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en mysig slappardag med mycket mys !

Här kämpas det också med vändandet på dygnet för Nathis som gick till skolan för första gången i år !

Själv hoppar jag snart på bussen för en tripp till Solna och min praktik på Karins nagelhörna !



kramizar

2010-01-07 @ 09:27:03
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December