2010-07-14

{ 2010-07-1420:43:19 } Julia i bilder | 0 kommentarer


Idag har vi varit ute på Dyvik i princip hela dagen och oj så skönt det var.
Det började med inte så superbra väder men det sprack upp eftersom och jag fick min dos av solsken. Vi har badat och grillat till lunch. Hem åkte vi vid halv fem och då satte vi igång att städa lite. Ganska mycket som måste plockas undan och jag har fortfarande inte packat upp väskan sedan helgens bravader. Men vad sjutton, i den här hettan så ska man inte stressa.
Vi handlade middag på grillen och åkte sen till Flaten för att äta och ta ett kvällsdopp. Idag har varit en superdag tillsammans med min älskade och jag ser fram emot en likadan imorgon. Jag älskar att det är sommar!!!




I sin julkalender fick Julia en poncho som är helt perfekt nu till dagar på stranden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December