JAG ÄLSKAR SOMMAR!!!

{ 2010-07-1623:02:02 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu blev det lite utav ett bloggavbrott... Im so sorry men vi åkte ut till Dyvik igårkväll, tänkte jag skulle skriva men så blev det liksom inte så.
Igår så var vi på beachen. Jag, Timothy, Julia och underbara Daniel. Vi åkte tidigt på morgonen, handlade god mat med oss och Julia fick en uppblåsbar delfin. Vi var på stranden till vid fyra och då åkte vi hem och duschade för att sen åka ut till Dyvik. Anna-Karin hängde på också! Ute på Dyvik var redan Tina och Eva. Dem hade börjat med god mat, vi grillade och sen hade Tina gjort strawberry shortcake, lite utav en ny favorit hos mig faktiskt.
Julia hade lite utav en jobbig kväll skulla man kunna säga. Hon ville verkligen inte sova, jag tror att det är värmen som spelar in.
Jag och Anna-Karin satt och pratade om livet medans Timothy gick upp till andra stugan med sovande gullunge vid halv elva. 
På morgonen så tog vi det lugnt, tog ett morgondopp och sen så blev jag skjutsad till jobbet. Jobb varade mellan 12-17, alltså ett väldigt nice pass. (Har jag sagt att vi har ungefär 32c i vår butik???) Anna-Karin hämtade mig och vi åkte till Nacka Forum och gick på Zara med lovely Vivi, Gotnhy, Timothy och Julia. Vad är Zara utan Vivi liksom? Jag gör alltid så mycket bättre köp när min personal shopper är med.
När vi kom hem så satt Lisa och väntade i trapphuset, har inte sett henne sen hon åkte iväg till USA för ungefär en månad sedan.
Nu har Vivi och Gonthy åkte hem, tråkigt nog. Lisa är fortfarande kvar och har berättat om resan... Jag vill också åka till USA.
Nu ska jag bjuda på lite bilder och sen ska jag äta upp 1l jordgubbar! Jag älskar att det är sommar och att man kan köpa jordgubbar längst vägkanten (vi har dock köpt på ICA!)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December