Julia blir blöjfri!

{ 2010-07-1908:59:00 } Julia i ord | 0 kommentarer


Nu när det är sommarlov så tänkte vi att Julia skulle sluta med blöja. Hon går utan blöja nu på dagarna, jag menar enda sättet att verkligen bli av med blöja är väl att gå utan?!
Första dagen gick väl lite sådär men nu såhär efter tre så säger hon till när hon vill göra både nr 1 och nr 2. Hinner man springa till pottan i tid är dock fortfarande spännande.




Såhär söt var Julia imorså när hon gick på pottan...


Nu ska vi snart åka och handla inför picnic som vi ska på ikväll. Vi var ju hos familjen Lindberg igår och bestämde då att vi tillsammans skulle åka och titta när Geris yngsta son Michael har match med Jr-landslaget i baseball. Den där killen är verkligen bra på allt han tar sig för.
Födelsdagskalset igår var också en hit. Fick träffa lilla Malcom som nu har hunnit bli hela 4 veckor och även pappa Joshua som kom tillbaka till Sverige för 2 dagar sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December