Helg.

{ 2010-06-2017:14:56 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag har jobbar, har jag sagt att jag och Fia (hon som jag jobbar helger med) är super?!
Nu sitter jag hemma och vi kollar lite halvt på fotboll, ska snart iväg och äta middag med pappa och Fanny!

Igår gifte sig Viktoria och Daniel. Vilket bröllop det var... Blev helt pepp att börja planera mitt och Timothys. Det är klart att alla tjejer har en liten bild utav hur ens bröllop ska se ut men nu snackar vi att jag ska börja planera detaljer. Undrar om Viktorias och Daniels bröllop blev som hon hade tänkt sig?

Timothy har varit hemma med Julia hela dagen, dem har varit i parken och fikat med Vivi och Johnny. Imorgon är jag ledig och då ska jag mysa med den lilla prinsessan.
På tisdag börjar allvaret igen, ska jobba hela 8 dagar i sträck nu. Vet inte riktigt hur jag ska orka faktiskt men klirr i kassan blir det ju. Sånt är alltid välkommet på sommaren...



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Försök att ha en bra midsommr trots allt arbetande. Hälsa familjen!

Kram från Masen, Herkelino åsså Ludde

2010-06-23 @ 10:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December