Ledig tisdag.

{ 2010-06-0809:12:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är jag ledig. Har precis lämnar Julia på dagis och ska nu sätta igång med städning. Diskmaskinen går redan och snart åker dammsugaren fram. Hoppas jag kan hinna klart med det mesta nu så jag kan hämta Julia vid tolv, det är ju fint väder så skulle vilja gå ut i parken och bara mysa med henne.
Ska också gå ner i källaren och titta efter vårat andra överkast. Ett supergulligt vitt med blå blommor, ni har säkert sett det här på bloggen tidigare. I julas så bytte jag till det helvita för jag tyckte att det blommiga var lite väl sommrigt till tomtarna men nu är det dags att byta tillbaka.
Hade lite hoppats på att Vivi och jag kunde åka och handla idag men hon är så duktig och ska till skolan idag så det får la bli en annan dag.

Har jag berättat att jag ska med till Cheerleading EM med mina underbara Örnar? EM går i Finland så det blir en weekend i Helsinki tillsammans med bästa tjejerna i världen, kan liksom inte bli annat än lyckat skulle jag vilja säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December