Min överaskning.

{ 2010-06-0420:52:50 } Dagbok | 0 kommentarer


Som jag har skrivit tidigare här på bloggen så höll jag på och fixa med en överaskning till min älskade Timothy. Förra fredagen fick han den i alla fall... Vill ni veta vad det var??? JAG HADE KÖPT EN WEEKEND TILL OSS! JAG, TIMOTHY OCH JULIA ÅKTE TILL ALICANTE!

Det hela började för ungefär en månad sedan när jag ringde Sverker och frågade om han kunde hjälpa mig att hitta en billig weekend till min lilla familj. Gullig som han är så satte han sig och letade och hittade även en!
Jag ringde Timothys chef och sa att jag i hemlighet hade köpt en resa till oss och att han behövde ledigt halva fredagen och sen på måndagen. Han skulle skicka hem Timothy vid två och då var allt packat och klart. Underbara Vivi var här och hjälpte mig... Vi satte på honom en ögonbindel och åkte iväg mot flygplatsen. På vägen blev dock älsklingen lite åksjuk så vi var tvugna att ta av honom bindeln. Jag berättade för honom när vi stannade för att tanka och han blev verkligen superchockad!

Vi kom fram till Alicante mitt i natten, hade ett superfint hotell med pool och allt.
På lördagen promenerade vi till stranden och tittade hur det såg ut, HELT UNDERBART! Vi gick sen tillbaka till hotellet och badade i poolen. På kvällen åkte vi in till stan och åt men Julia var lite krasslig så vi åkte hem igen. Somnade ganska tidigt för att sedan på söndagen gå upp i ottan och gå till stranden. Vi var där och bara myste hela dagen. Julia älskade att gräva i sanden och hämta vatten i havet. Eftersom det var Mors Dag så avnjöt vi en lite finare middag inne i stan, gick runt en stund och åt sen glass på ett café.
Måndag, det var dags att åka hem. Vi flög på eftermiddagen men var tvugna att checka ut från hotellet mitt på dagen så vi tog en sväng på stan.
Flyga hem gick superbra! Julia fick pennor, block och ett litet gosedjur att sysselsätta sig med.
Vivi och Johnny kom och hämtade oss på flygplasten och skjutsade oss sen hem! TACK SÅ MYCKET!!!!

Nu har vi snart varit hemma i en vecka, hunnit komma tillbaka till vardagen lite. Har varit sjuka här hemma också, mindre kul. Kändes idag som om vi var tillbaka men så var det tydligen inte. Dagis ringde och sa att Julia hade feber så Timothy fick åka och hämta. Nu kollar vi Talang Final, vet inte vem jag ska heja på. Kanske han lilla killen som spelar violin???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December