Mysdag.

{ 2010-06-1719:13:31 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag hade Julia och jag världens mysdag, det hade vi i och för sig igår också men idag var bäst.
Började med att Julia sov hela natten i sin säng, jag blir så stolt. Efter det tog vi det lugnt och åt god frukost. Vi gick ut i parken utanför oss och blåste såpbubblor, det var ju verkligen superväder. Efter kanske en timme så gick vi in och åt lunch, Julia somnade efter det och jag satt på balkongen och läste en tidning.
När Julia vaknade efter sin lur så gjorde vi iordning mackor och cycklade sedan till Fyran-parken. Där var vi till halv fyra då vi cycklade hem igen och där var Timothy och väntade.
Jag dammsög hela lägenheten och sen lagades det mat. Idag gjorde jag spagetti med köttfärssås. Gör dock en lite egen med champinioner, oliver och kapris. Till det har vi mozarella, det var riktigt mumisgt. Efter middagen så har Julia duschat och vi har kollat lite på Bee Movie. Nu håller Timothy på o lägga Jullbull och jag ska göra mig iordning tror jag. Idag är jag trött och imorgon så ska jag till jobbet!











Kommentarer
Postat av: Moster Vivi

Saknar mina älsklingar! :(

2010-06-18 @ 08:13:44
Postat av: Mamsen

Din köttfärssås är jätte god!!! Gulliga bilder. Där hon går ensam på "den stora vägen" är så himla söt.

Kram från mamsen

2010-06-18 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December