Paket från USA!

{ 2010-06-1019:55:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår så damp det ner ett paket från USA till vår älskade Jullbull. Det var Nana som hade shoppat lite och gud så söta grejer det var. TACK SÅ OTROLIGT MYCKET!





Idag har jag jobbat som vanligt. Slutade fem och då kom pappa och hämtade mig. Timothy skulle iväg på en sak med jobbat så det blev bara en puss och hej då sen gick han.
Jag lagade mat till mig och Julia, hon fick ta ett bad, vi klippta naglar och målade dem. Vi har kollat lite på Bee Movie och nu för söker hon att sova! Vår lilla tjej tycker inte om att gå och lägga sig men vi kämpar på här hemma!
Vad ska jag göra nu när jag är ensam hemma då? Kanske sätta på en film som bara jag tycker är bra och gå och lägga mig tidigt.
Imorgon är vi lediga allesammans. Timothy ska jobba natt inatt också, dagis är stängt och jag är ledig imorgon. Timothy hoppas att han blir klar tidigt inatt så han kan komma hem och vi kan ha en mysdag hela dagen imorgon, that would be nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December