Snart är helgen över.

{ 2010-06-0608:31:07 } Dagbok | 0 kommentarer


Det har varit helg och jag har jobbat, snart är den över.
Igår efter jobbet så åkte jag in till Söder och mötte upp Vivi. Vi skulle gå på bio, det har vi pratat om APlänge för hon hade vunnit fribiljetter i skolan. Vi skulle se Sex And The City 2! Hur bra var den? Jo den var huuuuur bra som helst. Jag tror inte jag har sett en så bra film på länge. Jag tyckte ettan var helt okej men tvåan ver DEFINITIVT bättre.
Måste berätta, när vi går upp från T-banan så ser vi Vivis mamma och hennes kille stå utanför. Vi typ springer ut ur tuben och dem blir verkligen jätterädda. Aida såg ut som om jag vet inte vad. Vi fick oss ett gott skratt och som tur var så skrattade dem också sen.
Det var väl lite meningen att vi kanske skulle gå ut med Lisa och lite girls efter men Lisa var i Hanine istället så det blev till att åka hem istället.

Nu ska jag snart dra iväg till Tyresö, ska bara dricka upp kaffet först...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December